BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 23, 2009

+ PENGHABISAN CINTA +

Salam 1 Malaysia...

korang suka x lagu ni?? kenapa ek?? KHATIMAH CINTA ~ by SIXTH SENSE.. 1st time dgr xde mood or feel pe2 lg.. pas tgok IDOLA KECIL mlm lepas, tetiba je minat kt lagu ni..

KHATIMAH ni perkataan dlm bhs Arab, mksudnya pengakhiran or penghabisan cinta..

hahaha... cm sesuai je utk aku.. lagu ni ditujukan utk org2 yg single n anti pd COUPLE... cuma berpegang pd konsep NIKAH je.. *cover2, sume org nk rasa kn cmne life bila de psgn, lgpn bnda ni x leh nk elak, sbb ALLAH S.W.T dh tetapkan utk kita..* wt sementara ni, soal jiwa n cinta dh xde pe2 mkna bg aku.. hikhik.. jiwang gila la entry kali ni..

layan la lirik lagu kt bwh ni.. spe2 yg fhm mksudnya, leh la kita share sama..


Kidung malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi

Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi...


[Bebaskan aku dari cinta insani.. ~ aku juga punyai hati dan perasaan]

10 comments:

cik zatil said...

best lirik neh..nak g jejala kat u tube laa..
six senth ea.. ;)

cik zatil said...

udah dengar lagu ni..

suke part..

"biar ku bawa seluruh cintamu
ku bawa dalam tidur panjangku..."

p3perak said...

To cik zatil;

kamu minat lagu ni??
owh.. sbb apa ek??
de kngn pe2 x??

p3perak said...

kita suka part ni..

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi

best time diorg nyanyi..
meremang bulu roma..
heheh...

nn said...

BEST GILA OWH LAGU NI!! :D

p3perak said...

Iyep!

nn, kamu suka part mne??

fndrocka said...

baru semalam aku tahu apa maksud khatimah...huhu.


lagu ni syok untuk dilayan..penuh emosi

p3perak said...

To fndrocka:

btul x mksud tu??
kamu layan lagu jiwang ek??
igtkn rock la fnd ni..

fndrocka said...

aku layan jer apa2 lagu.lagu ni rock jugak sebenarnya..huuu

p3perak said...

To fndrocka:

bgus la gitu..
kita kn 1 m'sia..
sure ko minat gk lagu2 tamil, cina kn??
btul x??
hahahaha...
(*_*)