BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

+ kantoi +

Hari ini aku tak tentu arah lagi

Bukan sebab tengok "adik" untuk kali kedua

Mana jiwa tak panas

Aku sedaya upaya tahan nafsu

Lapar dahaga zahir batin

Dah tua tunggu masa je malaikat cabut nyawa

Tapi tak reti nak belajar puasa

Aku rasa dah tak duduk kat negara Islam

Walaupun majoriti orang Islam

Malu? taik kucing!!

Muka taroh kat jamban pastu flash

Ada malu lagi tak??

Siang siang buta p tapau makanan

Kedai orang Melayu

Pelanggan pun Melayu

Jual makanan Melayu

Ayam rempah, Kari daging

Sayur campur, Papadom

Complete!

Kalau dalam hutan, aku tak kisah lagi kalau tak kantoi

Isu sekarang, tengah bandar

24 jam manusia lalu kat situ

Langsung tak ada inisiatif Majlis Agama nak pantau

Sebab tu Islam hanya pada nama

Bukan pada ilmu dan iman..







4 comments:

Miss ... said...

perkara bese :)

black_mel said...

diorg gastrik..hehe..bnyk sgt...x tau dosa pahala dh kot...

kodok hijau the ghost writer said...

knp tak join sekali..

atau lelaki itu uzur kuar .. darah ikut lubang dubur hahahahaha

fndrocka said...

ish ishh...pi report