BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 30, 2009

+ AIR MATA TUMPAH LAGI +

Assalamualaikum..
Salam 1 Malaysia..

esok lusa, dah nak masuk tahun 2010.. rasa laju je
masa tu berlalu.. umur pun makin hari makin tua..
xtau la nak tulis pe2 pagi2 buta ini.. hari ni dah masuk
hari ke 4 kelas bermula kt UDM.. dah dapat 3 assignment..
advanced betul la.. insyALLAH, sem 6 ini permulaan baru
untuk mengejar cita2..

malam ini, saat entry ini ditulis, air mata tumpah lagi..
apakah salahku..?? memberi harapan pada bukan milikku..
semakin aku ingin menjauhi kaum adam, semakin byk ujian yg ALLAH bg..
apakah dosa ku??

"Ya ALLAH, ringankanlah ujian Mu, supaya aku bisa memperoleh maghfirah dari MU.."

8 comments:

black_mel said...

"Ya Allah,jika benarlah dia jodohku yang telah Kau tetapkan di Lauh mahfuzMu, maka satukanlah kami dalam redha dan kasih sayangMu... namun Ya Allah, jika sebaliknya,bantulah aku untuk menjauh dari dirinya.. Amin"

p/s:dipinjam daripada blog seorang kawan.maybe dia ambik drpd buku/movie,not sure..tp bole guna jgk..baca la yer..

p3perak said...

thanks..
sorry for disturbing u just now..
i need someone to share my
problem..

i know that word.. b4 this, pernah tau..
tetiba je mlm ni jd runsing..
dtg tnpa diundang..
i hate him..

si kosong said...

hurm..kalau dia da bukan milik kita,lepaskan je la.mungkin dia bukan yang terbaik untuk awak.

AM SYA said...

jgn sedih2 di thun br ni ye~

always remember

thing happen 4 a reason~

*smile*

hisham said...

salam..asal asik tumpah jer ni..tp elok gak..tangisan leh menyihatkan bijik mate tau x,,,hehe...ok la..moge thn 2010 ape yg u hajt akn terlaksana....aminnn

Decorater [MisS N] said...

sape yg merobek ati ko??? meh aku tolong robek balik ati org tuh...huhu, cinta mengajar kita jadi kuat-tabah..jgn biarkan cinta itu membunuhmu.

black_mel said...

dh ok ker?bwk2 bersabar...xpe...nangis tu kan nikmat Allah...so gunakanlah...

苦瓜鹹蛋Star said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社