BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 27, 2010

+ Nothing To Say, I'm Frust +

Assalammualaikum..
Salam 1 Malaysia..

3 malam aku tak tidO, termasuk hari ni, tatkala kOrang sume tengah mimpi2 yang indah..
aku terpaksa bersengkang mata.. menahan hati dan perasaan yang tengah kecewa.. i'm fall in lOve again?? hahahaha... salah.. salah..

teka...

teka...

teka..


ni la keja aku.. dOk menyiapkan assignment.. *hahaha.. padan muka, keja last mint* Ooohh.. sOrry, tu bukan aku.. kOrang kan?? hikhik.. salahkan celcOm punya line.. aku tak leh nak cari bahan time waktu siang.. sO, aku perlu mengOrbankan diri untuk berjaga malam dan sepanjang pagi.. siang?? kO stdy ke?? Oohh.. tu bukan aku.. tp, kOrang kan.. siang masa utk aku tidO..

ok, stOp merepek.. baju tak irOn, kelas kul 8.30 ni.. celcOm syg, bila nak upgrade, i nak on9 susah la dear..


p/s: wish me all the best utk test Acc Information System.. *tak sempat nak baca 1 patah pun..*

p?s: presentation.. i'm ready..

8 comments:

sayaBerd said...

tu la ko.
wt keje last minit.
kn da susah.
wkakak

Cik Biol said...

pengorbanan seorg student

p3perak said...

sayaBerd:

Hey, Mr. Jordan..
tu la keja awal minit..
3 hari 3 malam, tu pun
ada gak grOup members
yang x puas hati..

>>tensiOn aku!!!!!!!!!

p3perak said...

Cik Biol:

yeay!! betOl3..
best kan jd student..

AM SYA said...

subject ais!!

akak penah amek dolu~

penat nk membace~wuuu

p3perak said...

AM SYA:

iyep, paper advanced ais..
memang memerlukan kesabaran..
sabar menjawab tanpa membaca..
hehehehe..

akak stdy mne dulu??

Kyuubi_85 said...

haha... sama ngan aku... suka buat keja lasy=t minit.. huhu

Ko dah kena tag. cek kat sini

kalau rajin, jwb la.. :D

p3perak said...

Kyuubi_85:

bukan last minit la..
sebab tak nak tgguh keja..
*ayat cOver*

yeay!! tq..
akan dijawab..