BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 18, 2010

+ BILA TENGAH KERING... LALALALA... +

Assalammualaikum..
Salam 1 Malaysia..

kOrang sakit jiwa tak kalau tiba2 tgOk akaun, duit pinjaman dah kering??

time tu rasa nyesal tak??

npe shOOOooping awal2 sem?? lalalala~

nak mintak kat mak abah, kena pikir 100 kali..

adik2 pun nak pakai duit..

kawan2 ajak keluar, terpaksa tOlak..

sebab apa??

sebab tengah kering..

sakit jiwa lagi tak??

kalau time tengah kering, member pinjam duit..

kalau mintak, rasa bersalah..

aisshh.. nape la pandai pinjam, tak pandai nak pulang..

duittttttttttttttt........

*pulangkan sebelum aku menyeru ~ misha omar*




p/s: special untuk kawan2 aku yang dOk kata dari jauh tu.. serius, aku tengah kering.. jangan di ajak aku untuk keluar berfOya2 jika tiada keperluan.. tgOk dalam akaun memang ada duit, duit tu dah ada keperluan lain.. harap mengerti..

p/s: spe nak spOnsor i?? i syg gila2 kat u.. seirus.. i sanggup jadi bini u.. no 4 pun i sanggup.. hahaha.. *gila nak kena terajang pakai tangan ke??*

8 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Hahaha, jualla karipap ke, nasi lemak ke buat nambah pendapatan....

p3perak said...

FAIZ FARISH:

adushh.. masak apa la yg reti anak sOrang ni.. hahahah...

Miss ... said...

klu kering jom basahkan ekeke

p3perak said...

Miss Biol:

cmne nak basahkan?? kena mimpi ke, sis??
hahahaha...

Kyuubi_85 said...

sama ngan aku.. huhu
dah kering kontang ni.. :)
jom jual nasi lemak.. hehe

p3perak said...

Kyuubi_85:

ko masak, aku jual..
deal??

Kyuubi_85 said...

ok deal! :D hehe
tp ko jauh..

p3perak said...

Kyuubi_85:

jauh la sgt..
naik la belOn..
2-3 jam sampai dah..
ok la tu, pintu sekOlah x tutup lagi.. kita jual kat depan pintu sekOlah, pengetua on je..
incOme masyuk...
hahaha