BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 21, 2010

+ Puisi Berlagu Sepi +

aku masih segar
tatkala kalian di buai mimpi2 yang indah
dalam setiap jaga yang bertamu
sering kali jiwa ni tak keruan
memikirkan setiap saat yang aku tempuhi
terasa masa itu dipersiakan
dalam lipatan sejadah
aku merenung kembali
kali ini.....
mutiara jernih itu tumpah lagi
ALLAH Ya Rabb
Apakah ini ujian yang kau berikan untuk aku?
Aku hambaMu yang lemah
Insan kerdil yang butuhkan kasih sayang
Seandainya ini yang tersirat buatku
Yang telah tesurat sejak di Loh Mahfuz
Aku redha Ya ALLAH..
Di sepertiga malam
Aku sujud kepadaMu
Aku dambakan kasihMu Ya Rabb
Hilangkan resah dan gelisahku
Kian bersarang membuat jiwaku buntu
Aku memohon sejuta pengharapan
Tidak akan Kau bebani hambaMu
Sekiranya dia tak mampu untuk memikul
sebuah impianku panjatkan
Semoga insan itu sentiasa hadir
Membelai jiwaku dari terus ditusuk
Nafsu dan amarah dari musuh syaitan yang dilaknat
Semoga dialah yang tercipta buatku
Sesecuci kasih Adam terhadap Hawanya
Semoga jiwaku tenang kembali......



p/s: akulah "gadis itu"..

p/s: ori punya puisi.. ikhlas untuk kamu!

p/s: aku nak delete blOg ni.. mungkin ini yang terakhir..
kOrang, maaf kan aku.. pOst aku byk sakitkan hati kOrang..
sOrry ya.. lOve u all..

8 comments:

rutikeben said...

takyah la delete blog..iskkk

p3perak said...

rutikeben:

abe aku ni, laju je nak kOmen..

npe??? tak kan dah rindu adik kOt..
tu la, dulu suka buli adik..

♠ayuzdeathwish♠ said...

kepada rakan2 semua~ sila abaikan tuan pyer blog~
dia sedang PMS~

pada sesaper yg penah folo aku b4~
sila folo blog baru aku~

pada yg lom folo korang pon bley folo~

Eazy Izzuddin said...

hype...
xD

Miss ... said...

lorh psl pe nk delete plak rileks2 tarik nafas k..;)

p3perak said...

Ayuzdeathwish:

aku dah folOo..

PMS apa?? yang tutttt ek?

p3perak said...

Eazy Izzuddin:

hype je??

hype tOo..

p3perak said...

Miss Biol:

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..
huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

*tarik nafas*