BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 23, 2010

+ Firasat Mimpi +



Makan
Mimpi tentang makan selalu hadir di saat korang tengah dilanda kesepian akibat putus cinta atau hilang seseorang.. Rasa lapar tu menandakan korang ini perlu kasih sayang dan perhatian.. Kalau yang tengah putus cinta tu, cari je la orang lain..

Lagu
Ini mimpi yang kreatif, maknanya korang ada bakat terpendam.. Kalau dalam mimpi tu, korang tengah karaoke, itu menandakan tahun depan korang terpilih jd pelajar kat Universiti Akademi Fantasia..

Emas
Bermimpi mencari emas atau menggali lubang emas menandakan korang ini jenis manusia yang suka mencari rezeki kerana masih tak puas dengan apa yang dah ada.. Kira macam tak rock la kalau setia kat seorang..

Gelap
Berada dalam gelap menandakan ada sesuatu yang korang tunggu-tunggu dalam hidup ini.. Ataupun korang tengah berjalan, tetiba korang hilang arah dalam perjalanan itu, ini bermakna, dalam kehidupan nyata, korang perlu mencari orang lain untuk mengatasi masalah ini.. Contohnya tanya kat makwe/pakwe korang, dia pernah curang tak kat belakang?

Basah
Mimpi basah ini menandakan teeeeeeeeeeeeeeeeeettttt... (20 Markah)



Mimpi adalah satu proses di mana korang ini semua adalah manusia yang normal yang ada hati dan perasaan pada dunia nyata.. Korang mimpi apa semalam?






10 comments:

Berd said...

wa tak pernah mimpi basah. macam mana mimpi basah?

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

mimpi basah??

tak pernah lak tido kat dalam toilet,,,kakaka

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

malam tadi aku mimpi frodo jadi kuda..

FarhanaDr said...

Waaaaaaa.. Caner ni.. Lama banget dah tak mimpi.. Mungkin penat barangkali.. Hehe.. ;p

suraya said...

termasuk gak mimpi basah ek.. hehehe

kalau mmpi tercabut gigi cmne lak? ape maksudnye? slalu mmpi tu.. xsuke btol.. huhu~

hellioz said...

semalam gwa mimpi lu datang blog gwa.
alih2 lu datang betul2...

gwa syak mimpi gwa semua batul la....
gyahahahahahahahahahahah~

hellioz said...

mane frodo neyh.
gwa rindu kt frodo

gyahahahahahahah~

hellioz said...

shit = tahi
lu tulis shit kat chatbox gwa la.
lu tengok ape jadik...

gyahahahahahah~

Aidi-Safuan said...

mimpi basah menandakan apa? tak paham la... =(

hiro said...

gua mimpi gua taip komen kt lu..tetiba ada komen gua ya ne..haaahaa