BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 20, 2010

+ Bukan Cerita Cinta +



Dalam dakapan semalam
Bicaramu masih utuh di sini
Menggamit 1001 rasa
Menghapus duka yang bersarang di jiwa
Membait kata2 indah
Bagaikan sakti yang bisa meruntun naluriku
Dalam diam aku mencintaimu
Hanya kerana peristiwa semalam

Kerana semalam aku hadir
Mengemis sekeping cinta milikmu
Mungkin esok bukan lagi milik kita
Yang pasti hari ini telah ku bisikkan
Sejuta kata yang kamu mengerti
Seribu bahasa yang kamu fahami
Cintaku hanya kamu
Jiwaku milik kamu

Hari ini ku ukir madah sepi
Tanda kasihku yang abadi
Mungkin esok harapan menjadi impian
Saksi tautan hati
Moga sepi terus lenyap
Hadir bersama kasih suci
Kerana semalam bukan impian
Tapi, kenyataan yang aku nantikan
Kerana esok pasti
Cinta ini hanya untuk kamu!!





17 comments:

Frodo Baggins said...

hoh?
amende ni weh?
hahahahahaha


>>___<<

zaza said...

sapekah mamat tu?

Berd said...

brader ni serius kalah dengan kacak aku.

Frodo Baggins said...

berd ni sirius kalah dengan kacak m daud kilau.

cikCEPET said...

ahahah~ merepet shaja mereka di atas.. kalah kekacakkan..!!
hehhe
:))

p3perak said...

Frodo Baggins:

gua mau naya ini 1 soalan.. ky jelly tu apa?? alvin suruh tnya sama lor, hans xde jwpn..


zaza:

jejaka idaman malaya.. ganti mawi.. finalis af 8 la.. hehehe..


berd:

kau lagi kacak la??


Frodo Baggins:

berd ensem oo..


cikCepet:

diorg ni geng.. di mana ada Frodo di situ ada Berd..

muazlumut said...

teluk intan...kat kg mana?lama senyap sepi,demam ker

p3perak said...

muazlumut:

xde kg.. x sihat sikit, skrg dah ok.. hehehehe..

Nuraisyyah said...

heheh..ade shahirla..hoho..aisya pon minat die..!! kihkih

http://muazkkgp.blogspot.com/ said...

rasanya tadi gambar lain...

p3perak said...

Nuraisyyah:

dah minat, jOm undi.. hehehe


Muaz:

10 kali kamu dtg, 10 kali gmbr shahir bertukar.. hehehe..

Ery Farieha said...

suke shahir!

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
singgah membaca sambil cuba memahami..apakah maksud kaitannya ngan si shahir tu? huhu..

p/s: ky jelly?..ley tanya ini si pakar..hahaAa

hans said...

fanatik shahir ker apa?

p/s : Episod Ke-13 Siri Antara Dia, Kau Dan Aku Sudah Boleh Dilayari Sekarang Di http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/05/antara-dia-kau-dan-aku-episod-13.html

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
a'ah kan, pic betul2 ley mainkan peranan..cam kat page sy jugak la, sy letak je pic nenek (kamu ingat ibu ke? hehe) semua ingat burfday dia..padahal takda kaitan pun ;)

hmM..teng0k gitu2 je la..
kenal gak shahir c0z adek2 minat dia, lagipun bekas pnyayi saujana kan..cam OK la k0t..

KY jelly? betul ke nak tahu nie?
tak tahu la kalu ada maksud lain, sudut lain yG dibincangkan.. setahu sy ia adalah sejenis 'minyak pelincir' untuk memudahkan 'perhubungan ranjang'..menda ni femes sejak kes k0nspirasi liwat kedua atas Anwar Ibrahim..jadi barang bukti ke apa k0t..

محمد فردوس سعد said...

salam...

bukan ke shahir ni dah tersingkir ke?haha..tak amek port sgt ngan AF, cuma amek tau pasal dak ni je..sbb sore dia bes mcm m.nasir je.. :D

ellis suriyani said...

owh abg shahir saye ade disini...